Wednesday, July 9, 2014

Produk kecantikan wajah NATANE

PRODUK KECANTIKAN NATANE
Hubungi Puan Sue : H/P 013 - 9092456 E-Mail suerashid@yahoo.com





NATANE - ENHANCE YOUR BEAUTY


Produk Natane merupakan rangkaian penjagaan kulit yg terhasil dari gabungan teknologi tinggi dan kepakaran dermatologi yg diiktiraf dalam bidang kosmetik. Melalui kajian saintifik yg tinggi,produk ini diformulasikan sesuai utk kulit wanita Asia.Dengan ramuan bahan bahan terbaik dari makmal makmal dermatologi Perancis dan Korea. Produk Natane telah terbukti keberkesanan nya kpd kulit wajah pengguna. Penggunaan yg teratur dan pemakaian yg berterusan, insyaAllah akan memberikan hasil yang amat memuaskan.

Natane diakui selamat berdasarkan bahan aktif yg menyejukkan kulit seperti Aloe Vera, Minyak T-tree, ekstrak timun, ekstrak Ginseng, azulen dan asid buah. Kandungan bahan aktif ini mampu mengaktifkan kembali proses penggantian sel kulit lama kpd sel kulit baru TANPA radangan,pengelupasan dan kaedah yg menyakitkan kulit. Hasil nya kulit wajah akan menjadi lembab bercahaya.

Rangkaian produk kecantikan Natane :

HARGA

* Active Lotion Milk ( Susu Pembersih ) RM 54.90

* Active Lotion Cream ( Scrub Muka ) RM 64.90

* Softening Cleanser Foam ( Sabun Pembersih ) RM 44.90

* Acne Purifying Toner ( Penyegar ) RM 69.90

* Active Purifying Toner ( Penyegar ) RM 69.90

* UV Protection ( Krim Siang SPF 30 ) RM 69.90

* Blanc Matrix Renewing ( Krim Malam ) RM 69.90

RASAILAH PERUBAHAN WAJAH HANYA DALAM 14 HARI BERSAMA NATANE
Mulakan dengan ..

BASIC MATRIX CARE
Hanya dengan 4 langkah mudah, ringkas, tidak menyakitkan,tiada pengelupasan, bebas melakukan aktiviti harian, telah terbukti keberkesanannya memberi hasil yang optimum untuk wajah idaman anda.

ACTIVE LOTION MILK 60 ml ( SUSU PEMBERSIH ) RM 54.90
Untuk kulit berminyak, jerawat dan sensitif.Penggunaan bahan solekan setiap hari pd wajah memerlukan rutin pembersihan yang lebih mendalam.
Gunakan Active Lotion Milk utk menanggalkan sisa sisa solekan yg termendap di bawah lapisan kulit. Berfungsi sbg anti oksida, mengeringkan jerawat tanpa mengubah nilai pH.
Bahan aktif utama iaitu Tea-tree Oil berfungsi utk melarutkan bahan berminyak pd kulit wajah dan sbg agen penyembuh utk memulihkan kembali sel kulit yang luka dan sensitif.

Penggunaan

Titikkan susu pembersih d beberapa bhgian muka dan urut perlahan lahan dan rata di seluruh wajah. Lap semula menggunakan kapas muka yang di lembabkan.Bilas dgn air bersih. Menjadikan kulit lebih segar dan bersih.


SOFTENING CLEANSER FOAM RM 44.90
Pembersih muka .Sangat lembut dan melembabkan kulit selepas membersih.Mengeluarkan segala kotoran yg tersumbat jauh ke dalam kulit tanpa mengganggu keseimbangan pH pd kulit.
Menanggalkan sel mati dan memberi ruang utk kulit bernafas dgn lebih sempurna
Kandungan bahan aktif iaitu ALOE VERA 100% bertindak sbg anti-oksida,bahan pelembab dan dpt mengelakkan dari masalah pengeringan kulit sbg faktor utama kpd pembentukan kedutan awal.

Guna dgn berterusan, insyaallah kulit wajah menjadi lebih cerah, berseri dan tekstur kulit yang lembut dan sihat..

UV PROTECTION RM69.90
Krim Siang .
Dirumus dari Vitamin E yg kaya dgn pelembab dan diakui mempunyai daya untuk menghalang kesan negatif radikal bebas yg merupakan punca utama kpd kesan penuaan.
SPF 30 utk memberi perindungan maksimum kpd kulit.
Selain berfungsi sbg pelindung dari sinar matahari,juga bertindak sbg pelembab.
Tidak melekit dan mudah serap pd lapisan kulit.
Hasilnya kulit wajah kelihatan ceria dan lembab bercahaya.

NATANE ... ENHANCE YOUR BEAUTY


BLANC MATRIX RENEWING RM69.90Krim malam.
Mengeringkan jerawat dn mengurangkan serta menghilangkan parut pd wajah.
Merawat kulit wajah dgn mengurangkan garis halus/kedutan di wajah.
Memulihkan masalah jeragat dan warna kulit tidak sekata.
Mengembalikan tekstur kulit yg asli,licin,halus,cerah dan berseri.
Kesan ketara dapat dilihat selepas beberapa minggu namun ramai pengguna mengakui keberkesanan dpt dirasai hanya selepas beberapa hari sahaja.

ATURAN PENGGUNAAN

Selepas mencuci muka (sebelum tidur).Gunakan tangan yg bersih utk mengambil sedikit krim dan sapu beberapa titik di kwsn dahi,hidung,dagu dan pipi. Ratakan perlahan lahan.
Elakkan menyapu krim di kawasan muka yg sensitif spt. mata dan bibir.
Pada peringkat awal penggunaan, boleh dipakai setiap malam mengikut kesesuaian. Selepas 3 bulan boleh lah dikurangkan kepada 4 kali seminggu.

MEMANDANGKAN KITA SEMUA MEMILIKI JENIS KULIT WAJAH YG BERBEZA, MASALAH KULIT KITA JG TAK SAMA ANTARA SATU DGN YG LAIN.... JADI TEMPOH UNTUK MERASAI KESAN / HASIL YG AKAN DIPEROLEHI SELEPAS PENGGUNAAN PRODUK JUGA PASTI BERBEZA .. INSYAALLAH CARA PENGGUNAAN YG BETUL DAN SABAR AKAN MEMBERIKAN PULANGAN YANG MEMUASKAN..


DGN NATANE...

RINGKAS, TIDAK MENYAKITKAN, TIADA PENGELUPASAN, BEBAS MELAKUKAN AKTIVITI HARIAN , TERBUKTI KEBERKESANAN

1 comment: