Saturday, June 28, 2014

Salam Ramadhan al Mubarak

Assalamualaikum semua pelanggan setia Sue Beauty Saloon..

Alhamdulillah masih diberi peluang utk melangkah ke bulan penuh rahmat, keberkatan dan keampunan ni.Pesan saya, sesibuk mana pun kita dalam memenuhi tuntutan tanggungjawab seharian, jgn sampai kita ketinggalan dlm menjadi tetamu Ramadhan.
InsyaAllah semua pengunjung SBS adalah dari kalangan wanita wanita pilihan Allah,, bakal dimuliakan dgn rahmat NYA, Allahumma Aamiin.

Ada beberapa perkara saya nak share kat sini.

WAKTU PERNIAGAAN SEMPENA RAMADHAN   dari pukul 10 pagi hingga 5.30 ptg.
Saya mohon kerjasama sahabat semua utk berkunjung antara  tempoh tersebut sahaja, Puan sue dan pembantu  juga perlu ruang yg secukupnya utk aktiviti sebelah ptg kami .

SILA PERKENALKAN DIRI , BUKAN KAH LEBIH ELOK BEGITU..
Saya minta semua yg menghubungi saya tak kira melalui whatsapp, sms atau panggilan, sila perkenalkan diri .
Ianya akan membantu saya utk rasa lebih dkt dan lebih mengenali anda  semua. Jika selepas dua call tak berjawab, itu bermakna saya dlm kondisi tak berpeluang utk menjawab panggilan  anda , sila sms atau tinggalkan pesanan di whatsApp. Saya akan reply sebaik sahaja berkesempatan nanti. Mungkin pd masa tersebut saya sedang solat, cuci / blow rambut customer, atau apa sahaja servis yg tak memungkin kan saya menjawab panggilan.


WAKTU TENGAHARI MUNGKIN PUAN SUE TIADA DI SALON.
Seperti juga ibu ibu yg lain saya perlu bergegas utk menjemput anak anak pulang dari sekolah.. Jika sebelum ni, setiap waktu tengahari saya masih menggunting rambut pelanggan, kini saya   menyambung semula tugasan Pilot utk anak anak. Keselamatan anak anak amat saya utamakan..insyaAllah.


Selamat Berpuasa,
Jaga lisan, Jaga hati, Jaga segalanya,

Salam Kasih Sayang dari...

Puan Sue.

No comments:

Post a Comment