Thursday, December 4, 2014

sila datang,,jemput masuk,,

Assalamualaikum..




JUS SENGAT DARA .  Khasiat dah terbukti,, tunggu anda semua beli...Tak nak beli,,,? Rugiii  

Salon gunting rambut dan kecantikan untuk wanita sahaja. Terutama utk semua wanita di sekitar Gombak dan kwsn berdekatan ,, dan juga semua yg beyond reachable areas.. Semuga Allah permudahkan usaha anda semua utk sampai di SBS.

Kenapa wanita sahaja ? kerana kita semua amat berharga dan tinggi darjat nya dalam islam. Puan Sue sediakan tempat dan kemudahan supaya kita semua tidak perlu lagi berkunjung ke salon rambut dan kecantikan bukan islam yg mana kita terpaksa membuka aurat di hadapan mereka.

Mesti diingat ya,, walaupun tukang gunting nya wanita,,TAPI jika mereka bukan Islam, masih dikira aurat kita di hadapan mereka spt mana bukan muhrim.

Dan kerana itu saya terpanggil utk menyediakan khidmat yang bersesuaian utk semua peringkat usia, wanita .

Salam perkenalan,  Anda mungkin lebih dahulu mengenali saya , Puan Sue di blog ni, tp  saya sendiri belum tentu mengenali anda dgn  lebih dkt.,Dgn itu  mohon ye sahabat dan pelanggan SBS semua agar  perkenalkan diri bila menghubungi Puan Sue. samada melalui W/app, Call, atau message HP atau di Fb.

Perkara lucu sering berlaku bila anda call saya dan terus bertanya itu dan ini, dan sounds so friendly spt nya kita sudah saling mengenali,,, tentu saya gembira utk menerangkan itu dan ini kpd semua customer SBS,, tp tentu sekali saya akan lebih senang bila anda perkenalkan diri terlebih dahulu :)

Tak byk yg saya minta ,, cuma itu saja ,boleh kann ^ - ^

Selamat Berkunjung ke Sue Beauty Saloon.

No comments:

Post a Comment