Monday, February 10, 2014

i love green

Bismillah walhamdulillah..

Ada beberapa orang pelanggan baru menghubungi saya  bertanyakan samada Sue Beauty saloon masih beroperasi ? Katanya dah lama Puan sue tak update blog tu, Baru saya perasan rupanya last entri adalah Oct 2013.  Maaf .. keterbatasan waktu .


So spt biasa, saya sangat berbesar hati menjemput anda semua berkunjung ke SBS, beri peluang diri sendiri utk relax dan  luang masa utk diri sendiri.

Saya tak menjanji kan sesuatu yang luar biasa di sini, cuma sedikit keselesaan dan  suasana yang insyaAllah terlindung aurat kita berbanding jika anda berkunjung ke unisex salon .

Doa saya, semuga Allah mempermudahkan urusan saya dan anda semua hari ini dan juga hari hari seterusnya.

Amiin.

Salam Kasih Sayang,

Puan Sue.

4 comments:

  1. assalamualaikum mamalina,

    waktu perniagaan 10.30 pg hingga 7 mlm
    isnin - sabtu.

    ReplyDelete
  2. Salam kak saye nak tanya ada buat rawatan muka untuk lelaki tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkmsalam Farhan Ahmad,,
      salon akak mmg khas utk wanita sahaja..

      Delete