Wednesday, March 20, 2013

Bismillah..
Saya amat berbesar hati utk memperkenalkan sekali lagi Sue Beauty Saloon kepada anda semua terutama kaum seangkatan .  Kita tak perlu lagi berkunjung ke pusat kecantikan yg turut menerima pelanggan lelaki.

Tahniah saya ucapkan kepada Puan, Cik atau adik adik yg sanggup berusaha sedikit utk search di google dan dapatkan lebih info di Sue Beauty Saloon.

Alhamdulillah sejak saya mula iklan kan di sini, ramai pengunjung wanita dari lokasi luar Gombak yang berkunjung khusus utk gunting rambut, inai uban, rawatan steam /treatment, facial dan juga dapatkan servis Urut Tradisional dari salon saya.


Segala Puji Pujian hanya milik Allah.

Sue Beauty Saloon juga bakal berubah wajah sedikit masa lagi, saya akan usahakan agar ianya kelihatan lebih menarik dari luar dan  semuga lebih ramai yg berminat utk berkunjung , insya Allah.

Waktu Perniagaan  masih sama 10.30 pagi - 6 ptg  (Isnin hingga Sabtu)

Ramai juga yg hantar sms di pagi Ahad utk maklumkan kpd saya yang mereka berhasrat nak dtg ke salon.
Saya cadangkan supaya Puan/Cik/ Adik adik semua sms pd hari sabtu utk sebarang temujanji pd Ahad. Agar senang saya susun jadual program bersama keluarga. Saya simpati juga kpd yang bekerja dan cuma ada masa lapang pd hari Ahad.
Jadi utk win -win situation, saya minta di sms pd hari sabtu bagi appoinment hari Ahad. In sya Allah saya cuba usaha kan ya, kecuali mmg ada hal keluarga yg tak dapat saya elakkan.

Wassalam .

" Semuga usaha amalan fardhu kifayah saya utk menyediakan kemudahan bagi wanita sahaja dan juga usaha anda semua utk mendapatkan  pusat kecantikan yg tidak perlu bercampur dgn lelaki bukan muhrim ini akan  lebih mendekatkan kita semua kpd Allah , dipermudahkan NYA dlm segala yg kita usahakan.
Amin Ya Rabb


Puan Sue

No comments:

Post a Comment